Zo adverteer je effectief op LinkedIn
Wil je leads genereren via het internet? Dan is LinkedIn adverteren mogelijk een interessante mogelijkheid. Adverteren op LinkedIn kan namelijk zeer kosteneffectief zijn. Maar dan moet je wel de juiste kennis en ervaring in huis hebben. Heb je dit niet, dan kan het inhuren van een expert je alsnog helpen om gebruik te maken van het platform. Ben je benieuwd naar de mogelijkheden? Lees dan snel verder!
De mogelijkheden van adverteren op LinkedIn
Denk je eraan om te gaan adverteren op LinkedIn? Dan ben je vast benieuwd naar de mogelijkheden van dit platform. En mogelijkheden, die zijn er genoeg bij LinkedIn. Zo kun je Tekst Ads gebruiken om advertenties bestaande uit tekst, afbeeldingen en video te maken. Dit is een uitstekende manier om e-mailadressen te verzamelen via een whitepaper, webinar of nieuwsbrief. Daarnaast kun je Sponsored Content inzetten. Dit zijn simpelweg berichten die je op LinkedIn plaatst en die je vervolgens kunt promoten. Zo kun je jouw berichten tentoonstellen aan een doelgroep die je daarvoor hebt samengesteld. Daarnaast hoort ook Sponsored InMail tot de mogelijkheden. Sponsored Inmail is het verzenden van berichten aan wie je dat maar wilt. Bij LinkedIn is het namelijk vereist om eerste connectie te zijn om een bericht te kunnen sturen.
Echter kun je met Sponsored Inmail aan iedereen een mailtje sturen die je maar wilt. Ben je ten slotte benieuwd hoe je deze tactieken kunt implementeren? Dan kun je contact opnemen met een expert om je te helpen. Vaak is het beter om hulp in te schakelen van een expert dan zelf aan de slag te gaan.