Telefoon antwoord service voor bedrijven

logo (40)Bent u vaak de deur uit? Kunt u hierdoor niet altijd direct antwoorden op klanten die contact met u opnemen? Wellicht is telefoon antwoord service dan iets voor uw bedrijf. Wat ik vaak zelf ervaar bij bedrijven die ik bel heb ik liever dat er iemand opneemt die niet van wanten weet, dan dat er helemaal niet wordt opgenomen. Het bedrijf komt mij dan niet gezond over op een één of andere manier. Ik vind het dan ook erg belangrijk dat een bedrijf telefonisch in ieder geval goed bereikbaar moet zijn voor zijn klanten.

Telefonische support moeilijk voor kleinere bedrijven

Bij kleinere bedrijven is dit vaak lastiger dan bij grotere bedrijven, vooral als het gaat om een eenmanszaak weet je gewoon dat het lastig is om altijd bereikbaar te zijn voor klanten. Zo ook voor een vriend van mij. Hij heeft een eigen catering bedrijfje waar hij geen personeel voor heeft. Alleen zijn  vrouw helpt hem zo nu en dan met de administratie. Maar zodra hij staat te grillen achter de bbq bij een bruiloft kan hij dus niet altijd zijn telefoon opnemen. Zijn vrouw is ook niet altijd thuis of in de buurt en moeten dan later terug bellen. Dat is jammer en dat vond hij zelf ook, je merkt gewoon dat er opdrachten door op mislopen, omdat ze iemand anders gaan bellen als jij niet bereikbaar bent. Zo heeft hij sinds kort een bedrijf in handen genomen die zijn telefoontjes beantwoord als hij daar zelf niet voor in staat is. Hij mist nu geen telefoontjes meer en loopt geen nieuwe klanten mis.

200x183_de-telefoondienst-bereikbaarheid